Nästan frisk

1kommentarer

Nu är jag nästan tillbaka på banan! Lite rosslig bara, annars så gott som frisk! All frisk luft som insups under promenaderna som tas om kvällarna som numera är härligt ljusa hjälper tillfrisknandet på traven!

Har kommit hem efter en arbetsdag och ätit ett av mina godaste mellanmål. Jag älskar nästan all mellanmålsföda, smörgåsar, frukt, yogurtar, smoothies, nötter... -Allt är ju himla gott! Idag blev det en favorit bestående av Wasa Sportknäcke plus (slår nästan allt annat knäckebröd!) med keso och skivad kiwi på. Ni kunde fått en bild på detta underbara mellanmål om jag inte redan glupskt tuggat i mig alltihop!

Bjuder, i brist på annat att blogga om, på en liten länk till den här dagen för två år sedan. Fick idén när Caroline i sin blogg skrev om att bloggen automatiskt borde länka till inlägg från samma dag ifjol liksom.

1 kommentarer

Lisa

02 Apr 2008 16:13

nejdu, där har du helt fel... ingenting slår den klassiska husman i knäckebrödskategori!

Kommentera

Publiceras ej