Nej, faktiskt inte

0kommentarer

"Men mår du inte dåligt då? jag måste typ ha tre timmar efter frukost innan jag kan träna, speciellt om jag har druckit kaffe..." -Lisa om Nöjd med dagen

Jag har ju alltid haft liten tendens att drabbas av något migränaktigt när jag tränat på morgonen men det verkar som att man kan vänja kroppen vid det mesta. För att vara lite mer detaljerad så delar jag de dagar jag springer på morgonen upp frukosten i två sittningar. Den ena är direkt efter uppvaknandet. Då tar jag en smoothie (min absoluta favorit görs på 2-3dl mild naturell yogurt, 1-2dl bär och 1 banan). Sedan går jag ut och springer när jag varit vaken ungefär 20-30 minuter. Efter rundan duschar jag och tar plats för andra sittningen som brukar bjuda på smörgås, frukt och något att dricka (oftast massa vatten).

Kommentera

Publiceras ej